Om os

Fortuna Svendborg er hele Sydfyns pigefodboldklub, der blev stiftet i 2011

Fortuna Svendborg er en breddeklub, hvor alle piger er velkommen. Klubben bygger på frivillighed. Fodbold er den primære aktivitet i klubben, men vi vil også gerne samle pigerne til andre sociale aktiviteter og knytte venskaber på tværs af hold og alder.

Siden 2015 har Fortuna Svendborg delt funktioner med SfB, og klubberne har afholdt fælles arrangementer.

Fortuna Svendborg er fortsat en selvstændig klub med egen bestyrelse og økonomi.

Klubhus

Vi holder til i SfB's klubhus på Tipsvænget 4. Træning og kampe foregår for ungdommen som oftest på Landsstævnepladsen bagved SG Huset, mens seniorholdet spiller på Tåsinge f.Bs kampbane.

Parkering

Parkeringsfaciliteter findes både ved klubhuset på Tipsvænget og ved Svendborg Idrætscenter på Ryttervej.